26 oktober vertrekken yipiéééééééééé

9 oktober 2009

Yes, beslist en geboekt. Het is dus de 26ste geworden.

Eerst naar Hong Kong voor drie dagen en van daaruit naar Bangkok. Toch weer aan't twijfelen geweest maar voor dit ticket gekozen omdat één de vertrekdatum beter uitkwam (1 en 2 nov. ist in thailand feest en kan dit juist meepikken) en twee Tahiti had toch ne serieuzen hap uit mijn budget geweest. Plus Tahiti als ik daar alleen toekom tussen allemaal honeymooners gaat da ook wel een stuk van zijn charmes verliezen. zover voor vandaag want mijn feestje met de familie gaat hier beginnen dadelijk. Amai moet door want moet gaan toasten op  mijn vertrek, kweet het it's a dirty job but somebody's got to do it. Byeeee

1. marcel:
    10 oktober 2009
    lucky bastaard!...pas op in Bangkok, mar mega veel backpackers dus ge gaat u zeker goe amuseren!..we want pics :)
  2. Tatan en Jean:
    11 oktober 2009
    Met een klein hartje zeg ik: Goede teis maar zeker goede thuiskomst! Vele lieve kusjes Tatan en Jean
  3. christine en arno:
    11 oktober 2009
    Neig feestje, lekkere hapjes en bubbels, ge moogt nog vertrekken zenne.
    Ciao
  4. Roger:
    16 oktober 2009
    Dag Manneke, ik lees da ge 1st de Aziaten gaat koejeneren, pas mor oep want, Asian food is no good 4U. Wel ik heb ook nog een hulplijn voor u, een vriend van mij kent Azie als z'n binnenzak, gaat daar al jaren naartoe, altijd minimum 3 maand en soms 2 keer per jaar, als je ginder bent, en je hebt problemen mag je hem bellen (geen grap dit nr !) Gunther 0476.749.171
    Blijf van de spleetoogjes daar he ?
    We maken er vrijdag nog eerst een stevig feestje van.
  5. vinny:
    Aijaijaikes met den Tim
    ziek thuis gekomen gisteren, na een eetentje
    ni zo goe-moar we zen hem zo goed mogelijk aan het oplappen
    dat hem morgen zeker kan vertrekken
    we gaan hem missen
    Bongo ge gaat dat goed doen...
    de wereld wordt u dorp voor het volgende jaar, succes
  6. kim:
    timmeke,

we gaan u missen.
    veel reisplezier en tot volgend jaar.
    we houden uw kamerke vrij.
    dikke kussen.
  7. Benny:
    Jow Timme,
    Mssn hebt ge mijn bericht dajust nog gekregen op uwe voicemail...
    Echt raar! D'een dag voor u vertrek check ik na maanden mijn google account, ontvang uw netlog uitnodiging en lees da ge morgen vertrekt (ff raar gevoel wel!!)
    Ik zen ongelofelijk content da ge 'onze' plannen gaat waarmaken!! Ik volg u op de voet makker!
    Enjoy your worldtrip!!! Chang Mai - Rai, Pai rules!!!
    Benny (Brussel)