Amsterdam

9 oktober 2009

Hi,

Gisteren naar Amsterdam geweest om een offerte te laten maken van mijn wereldticket.Eerst bij kilroy travels binnengewipt. Die stelden mij een zeer interessant ticket voor,maar, ja er is altijd wel ne maar natuurlijk. dat zou pas 6 november vertrekken zijn. Daarna bij World ticket center konden ze mij twee tickets voorleggen bij het ene kan ik 20 of 21 vertrekken en bij het andere de 26ste.

Nu moet ik keuze maken uit de drie verschillende tickets, eigenlijk een luxeprobleem zenne want ze zijn alle drie qua prijs hetzelfde(op 100,- na). Het eerste is eigenlijk het beste vind ik, directe vlucht op Bangkok vanuit London en daar zit een weekje Tahiti en een paar dagen Paaseiland bij.

Met het tweede ticket ticket heb ik een vervelende vlucht(min.16uonderweg) via Jordanië naar Bangkok ook wel drie dagen paaseiland, maar kan ik wel de 21ste vertrekken(datum die ik had vooropgesteld) .

Laatste mogelijkheid is de 26ste naar Hong Kong vliegen, daar 3dagen blijven en dan doorvliegen naar Bangkok, de rest is hetzelfde als het 2de ticket.

Het eerste ticket vind ik het beste qua vluchten plus een weekske Tahiti erbij, da ga natuurlijk wel relaxter zijn. Wat uitblazen tussen de strooie rokskes,tussen de lange oversteek van N-Zealand naar Z-Amerika , is wel ne schonen extra zekers. Alleen moet ik dan 2 weken langer geduld hebben, maar denk toch dat da de beste keuze ga zijn.

Ik moet zeker voor die tickets van 20,21 en 26 okt. straks beslissen. Hou jullie op de hoogte vanmijn keuze. Groetjes Tim...