bye bye little birdhouse

11 december 2009 - Siem Reab, Cambodja

Tommorrow I leave this great place called the little bird, a place where you can check out everytime, but you can never leave. Thanks again for the great stay, I ll be back 12/01 please say hi to the lady of the noodleshop. Today and yesterday I said goodbye to a lot of beautifull and warm people, but I know that I will meet a lot of them again, cause the world is not big enough.

Yep, morgen vertrek ik hier, heb ne voorlopige tand gekregen, dus ga naar Laos en vervolg de route die ik in gedachte had. Daarna Cambodja en voor nieuwjaar ga naar eilandjes in thailand en achteraf keer ik terug om een kroon of ne gouden tand te laten steken.Heb de vorige dagen buiten veel afscheidsfeestjes , brommertje gehuurd naar waterval geweest en naar een meer buiten de stad zo rustig geen toeristen die het kennen dus pure rust, mooie hutjes tot in het water enzo.

yes overmorgen terug in Laos om nog wa kippekes uit te geven (munteenheid is kip) een miljoentje of zo das ongeveer 90 euro. Byeeeee