Zuid-laos - Cambodja

19 december 2009 - Siem Reap, Cambodja

Hallo, terug een paar dagen in Laos geweest maar dan in t zuiden. Wel lang onderweg geweest maar toch de moeite. In Pakse aangekomen een dorpke waar niks te zien is, daar een half uurtje op een terras gezeten en wie kom ik daar tegen, de maxim die fransman waar ik 14d mee samen had gereisd. Me hem een nog ne andere fransoos een brommertje gehuurd en 300 km rondgebold
op het Bolivan plateau. Chic tussen de koffieplantages (lekkerste koffie daar amai) en bergen, wree watervallen gezien . In een hutje geslapen vlak aan die watervallen. Daarna naar 4000 islands gegaan, amai schoon allemaal kleine eilandjes in Mekong. Wa gezwommen daar en met e miniveloke eilandje rond gereden. Met ne Fin een bungaloke gedeeld me e super zicht vanuit hangmat van ons terras. Dan naar cambodja weer lang op de bus vermoeiend half 1 snachts toegekomen, gemerkt dat mijne zoom van de kodak geblokkeerd zit. Afzuip als ge juist Angkor Wat ga bezoeken natuurlijk. Vandaag eerst afgelegen tempels van Angkor gedaan, (geen foto s) natuurlijk, Angkor Wat en Angkor Tom voor morgen of overmorgen als climax he. Bijna in mijn gat gebeten door een slang als ik dringend in de jungle moest ( slangske had meer schrik van mij dan andersom denk ik want was ocharme zo dik als ne noodle uit de soep). Sorry voorlopig geen foto s , technisch probleemke verder verslag van cambodja volgt.

Groetjes..........

1. Tatan en Jean:
    19 december 2009
    dat je zoom v.d.kodak blokkeert kan ook te wijten zijn dat je baterij het niet doet . Als je een reservebatterij hebt probeer dan die eens. heb het ook al voor gehad.Ik beb gisteren een mail verstuurd kus Tatan
  2. sabrina & yves:
    19 december 2009
    dag timmeke,
    alles is nog oke zo te horen,hier is het bar koud en heeft het al goed gesneeuwd. geniet nog verder en voorzichtig zijn he
    grts sabrina & yves
  3. kristoffvanderauwera:
    21 december 2009
    Yo Jobbe,

Ah, met ne Maxim op zwier geweest, dat kan alleen maar goed zijn hé!
    Hier inderdaad sneeuw... ikke 2 weken congé
    Kristoff is hier aan 't rommelen om zijne kerstmenu voor te bereiden (de 'mentale' voorbereiding, in zijn boeken aan 't snuisteren)
    Had hij nu toch wel een keichique nieuw servies besteld, gaat t toch wel nog niet binnen zijn tegen dan! Nu moeten we dat servies dat hij van moemoe nog gekregen heeft terug uit onze kelder halen, hadden 't er gisteren juist ingezet!

En, waar ga jij zitten tegen Kerstavond?
    Zal wel heel wat anders zijn hé!

tot mails!

Gr
    Julie
  4. vinny:
    24 december 2009
    35°c das pas ne kerstmis
    en succes met u terug reis naar Thailand
    ik hoop dat ge daar ni te lang over doet
  5. kristoffvanderauwera:
    25 december 2009
    How how how!Merry Christmas Jobbe.Maxime,Elle,Julie en ik,de stoffels dus, wensen u een warme en fijne Kerst toe,waar je ook zit.Warm zal em wel zijn.Hier heeft de sneeuw plaats geruimd voor dooi en regen.Geef me nu ook maar een ligstoel aan één of ander tropisch paradijs.Maar zal bij cocooning blijven.Lekker warm binnen,Wham op den achtergrond en wat lekker eten met de familie.Nog wel wat ne voese kop van gisteren.'t was hier precies een champagne-en cavabar.Allé, hopelijk zit je op een fijne plaats voor deze dagen.Groetjes van de stoffels en familie.Ciao.
  6. vinny:
    30 december 2009
    Schoon foto's Bongo, zo ken ik à
    coctail hier-vrouwke daar
    nog 24 u amigo, ik hoop dat je het haalt

hier gaat het terug sneeuwen en vriezen plezant
    allé smeer u maar goed in en als ik u ni hoor
    nen gelukkige Nieuwjaar Bongo
  7. sabrina & yves:
    31 december 2009
    dag timmeke,
    alvast een happy newjear toegewenst van ons xxx
    zeg heb jij uwe thaise gsmnr nog ? want onze pukkymon vroeg erachter .
    timmeke voorzichtig zijn en goe vieren he
  8. Sandra:
    2 januari 2010
    Hi Tim
    Nen Happy New Year van ons he...ikke en Tommy xxx
    Geniet er nog van daar
  9. Tatan en Jean:
    3 januari 2010
    Dag Tim !
    hopelijk heb je een plezante jaarwisseling gehad;
    Blijf je in Thailand voor je tand of vertrek je naar een andere bestemming?
    kus Tatan