Happy newyear

4 januari 2010 - Koh Phangan, Thailand

Hallo, iedereen een gelukkig jaar. Ik heb gevierd op t strand in thailand ko chang. Was zo is iet anders, heb wel nooit een nieuwjaarsgevoel gehad omdat het warm is en je op strand bent(ondanks vuurwerk en vuurshow), maar heb me wel geamuseerd. Ko Chang is een mooi en tof eiland.

Cambodja was tot hiertoe al het minste van mijn reis, buiten angkor Wat (en de vrouwen) wondermooi. Een v d volgende vervolg want ze gaan hier sluiten.

1. ed:
    10 januari 2010
    Happy newyear tim van justyna zuzia kayah ed
  2. kristoffvanderauwera:
    Hello Jobe, happy newyear traveling dude. Sorry I am a little late but the last then days were very busy.We wish you good luck, good health and an amazing journey in 2010. Almost fourthy .Remember the good all days.Time goes fast and when you come back it's 2011.We sold Costa Rica and it will be one of the greek-islands.Sorry, but if we went over there it woud be before spring.I have to leave you, always hurrying,we're going to eat at my parents. See you again. Ciao stoffels.