vervolg nieuwjaar

12 januari 2010 - Chiang Mai, Thailand

hallo, iedereen even niet meer op internet geweest want zat op klein eilandje en prijzen waren crazy. Zal terug beginnen vertellen vanaf Cambodja na Angkor Wat wat prachtig was, naar pnohm Penh gegaan. Das een drukke vuile  gestoorde stad, maar na een paar dagen met e fietske rond gebold te hebben (een avontuur op zich want verkeer daar is echt maf totaal geen regels, met 10 naast mekaar en uit alle richtingen komt iet af tegengestelde richting enzo is allemaal normaal, I love it) toch ook wel de toffe kanten ervan ontdekt. In mijn 2de guesthouse voor den 3de x de maxime tegengekomen. Daarna naar de kust gegaan en daar gasten van Merksem tegengekomen die na een half uurtje de kameraden van Boeckx en evert (kameraden die ik in filipijnen ga ontmoeten) bleken te zijn , small world. 30 dec. in Ko Chang aangekomen alles vol voor nieuwj. nen bungalow in the middle of nowwhere genomen en daar de Laurent ne luxemburger die in Munchen woont en daar gelijk ik gestrand was gevonden. De volgende dagen samen op zoek naar een andere slaappl. gegaan nieuwj gevierd en van den 2de jan ne chique bungalow op lonely beach genomen. En de volgende dagen samen met nog een duits koppeltje opgetrokken. Na weekje naar Krabi verhuisd op een postkaartstrandje beland, met van die waanzinnige krijtrotsen omgeven. Een klein gezellig plaatsje waar eigenlijk bijna alleen rotsklimmers zitte, tof om van opt strand of terras wat in t oog te houden hou die manne die rotsen beklimme. Laatsten dag gaan duiken maar zoveel last van den druk in mijn oren dat ik 1ste duik na 10 min heb moete afbreken en 2de duik maar tot 12meter ben geraakt. Maar wel als je juist int water gingen ne leopard shark (mijnen 1ste haai) gezien kwam recht op mij afgezwommen zo n 10 cm van mij, dus da maakte nog wel iet goe. En dan vandaag in chiang mai terug aangekomen met een dagje fuck it (phuket) erbij. Minder goe nieuws weer in hospitaal de 19degaan de draadjes eruit en pas daarna kunnen ze ne kroon plaatsen. Dacht dat de 19de in orde zou zijn geweest zodat ik enkele dage later naar filiijnen kon vertrekken om daar den Evert en den Boeckx te ontmoeten . Hoop dat ik da op een of andere manier kan oplossen.

Groetjes Tim

1. vinny:
    yo bongo
    zwaar aardbeving geweest in Haiti
    duizenden slachtoffers dakloos, twa
  2. vinny:
    zwaar aardbeving in Haiti
    duizende slachtoffers momenteel
    Belgie roept al op om te doneren dus das ni van de poes

bel maar snel, nieuws jongen
  3. patje:
    13 januari 2010
    eej mnr sletskes alles goe daare tzal wel zekes!
    deze pannekoek e ne loptap he
    ken er nog kloote van mor da komt wel he tim salabim
    this toope dat aankomt is blobeere (kzent in a toltje ont tippe na met tin tant er uit
    lot iet wete em da van a aangekrege alle rijstkakker hehe
  4. christine en arno:
    18 januari 2010
    Hey Tim,
    Hoe zit dat met je 'eetkamer' alles in orde nu ?
    We kijken uit naar je vervolgverhalen en foto's.
    Christine