chang khong- luang prabang-vang vieng

25 november 2009 - Vientiane, Laos

Hi, Na Paigrens overgestoken van chang khong naar Hua xia,daar Maxime ne fransman leren kennen, leuke avond gehad super vriendelijke mensen in laos, wou eerst trekking doen in noorden maar was te duur dus toch maar de slowboat genomen. Twee dagen de Mekong af gevaren tot in luang Prabang. op de boot frans koppel tegegekomen die met tandem vanuit frankrijk al 9 maand aan t fietsen waren, tof meisje Azziza uit New york maar afkomstig van trinidad leren kennen, fijne avond gehad in Pakbeng waar we eerste avond met boot gestopt waren, daar buffalo in curry en geit op bbq gegeten, lekker lekker. luang prabang was friskes, savonds zelfs koud meer van verwacht, hoofdstraat was precies les deux alpes of zo overal baguetten en crepes te krijgen, zo frans da ge vergat da ge in azie zat. Daar snakewhisky gedronken bij monsieur some shit, vettig spul achteraf klopke gehad. bizar na de bars en de disco die vroeg moeste sluiten ging iedereen daar van 1 tot 3u naar de bowling raar gaste zenne.

Nen avond weer wreed verkeerd gelopen en wist de naam van guesthouse ni, had gene sleutel, een paar u rondgelope in den donkere, dacht even dak opt straat of int park kon gaan maffe maar uiteindelijk toch in mijn kamer geraakt, chanske. Mini mini fietske gehuurd, had veel beziens want was misschien fietske van dochterke van elf of zo. trek al een paar dage op met maxime, zit nu in Vang Vieng en is hier wondermooi, mooiste plaatsje tot hiertoe, maar binnen 5 jaar is da hier benidorm denk ik, want word hier supertoeristisch , spijtig want de rivier hier tussen deprachtige bergen is de max. Straks tubing de nationale sport hier, dan lanceren ze u in nen tractorband en drijf je met de stroming een stuk de rivier af en kan je op tijd aan barretjes stoppen. Fun de engelsmannen komen dan helemaal straalbezope aan int dorpke beetje marginaal maar wel lache zenne. Ze hebben hier wel speciale dingen zoals happy pizza en speciale omelette en special mister o thea , blijf hier nog een paar dage hangen want is hier relax.

eerste slecht nieuws is dak gisteren avond ne volledigen tand van voor in mijne mond ben kwijt gespeeld op een stukske vlees van den bbq. verdoeme da stukske waterbuffel was zo taai da mijne erop is afgebroke, dus ga misschien best terug naar thailand moete voor de reparatie(zijn goei en goedkope tandartse daar)

Ga ni meer lache op de volgende fotos ach ja ne mens maakt mee onderweg he doegggggg

1. sabrina & yves:
    25 november 2009
    dag timmeke,
    prachtige foto's ,je hebt 't er goed naar je zin he!!! zeg en uw haartjes moeten per toeval ni bij geknipt worden zeker? want ge weet 't we staan er als da moet he. timmeke in 't vervolg wa voorzichtiger zijn met eten oke.
    groetjes en amuseer je oke!!!
    tot later
  2. Evy:
    26 november 2009
    Hey Tim,

leuke foto's seg!! Ge amuseerd u precies wel goed hé! Prachtige landschappen en mooie gebouwen ginder en precies wel toffe mensen allemaal.

Koude en regenachtige groetjes
    EVY X
  3. isabelle:
    26 november 2009
    Dag Kozze,

Happy pizza ? Die bestelde ik in St-Jean ook bij'n bevriende kok/kruidenliefhebber :-)
    Toffe spelletjes daar in Laos, bowling ?! Allez bereid je al maar voor in Vietnam zijn ze zot van karaoké olé. 'k Moet toegeven dat ik het ook daar en allicht nergens anders meer, heb gedaan. Maar uw 'zangtalenten' bovenhalen in Azië is super, ALTIJD succes verzekerd en een applaus krijg je er ook bij ! En ik was echt slecht.
    Succes met je nieuwe Thaise tand, groeten aan Maxime (franse mannen zijn echt tof)
    X Isabelle
  4. vinny:
    28 november 2009
    Jack Sparow ga mor snel terug naar Tailand me uwe tand
    want tis echt geen zicht

Ps vraag in het vervolg om de waterbuffel in stukskes te kappen
  5. gunther:
    1 december 2009
    Hey Timmeke, precies nen thaiboxer zonder tand ... lol ...
    Ge hebt 't er precies echt goe naar je goesting al schoon foto's getrokken. Hier gaat het leven gewoon zijn gangetje, nog altijd happily married :-). Ik heb ander werk, goei uren, hopelijk toch is een goei werk gevonden .
    maat nog veel fun he grtjs gunther en samira