terug in chiangmai

3 december 2009 - Chiang Mai, Thailand

sawadi krab,

allee terug in thailand voor mijnen tand te laten maken, in laos de bus genomen enen dag in Vientiane gebleven(de hoofdstad), maar ni echt een mooie of interessante stad, dacht gewoon vandaar goedkoper tot in chiangmai te geraken, wat niet het geval was.

Zit nu al terug twee nachten in zelfde guesthouse en is wel tof om wat mensen terug te zien.Ben gisteren voor eerste afspraak in hospitaal geweest en minder goed nieuws gekregen. de behandeling van mijnen tand gaat waarschijnlijk veel meer tijd in beslag nemen dan ik had gedacht. Ben wel tevreden dat ik naar hier gekomen ben want is heel professioneel enzo, maar gaat hier zo traag.Ze hebben alleen nog maar onderzoek gedaan en plaatje genomen en nieuwe afspraak voor zat. gemaakt met andere arts die eerst de wortel gaat behandelen en ontzenuwen enzo, en daarvoor spraken ze al van enkele weken en dan heb ik nog geen nieuwe (implantaat of kroon) tand. Dus moet zaterdag beslissen hoe ik dat ga aanpakken, laat ik mij hier verder behandelen en misschien ondertussen wat uitstappen doen of korte trip naar laos of zo. Of de eerste behandeling laten doen en dan na nieuwjaar of zo terugkomen voor de rest en mijn trip verder zetten als gepland was.

Maar ja zo erg is dat allemaal ni want er zijn ergere plaatsen om nen tijd vast te zitten, chiangmai is wel relax en ken hier al wel een paar leuke mensen.

Zal zaterdag na gesprek met tandarts beter weten hoe ik er voor sta tot dan heb ik weinig plannen.

Tot de volgende hopelijk terug met wa plezantere verhalen, yoooooooo

1. Tatan en Jean:
    3 december 2009
    wel ni mooi die tand zo hé!
    Laat maar goed verzorgen dat je er achteraf geen problemen mee hebt.
    Ik stuur je later nog een mailtje!
    kus Tatan
  2. sabrina & yves:
    3 december 2009
    dag timmeke,
    amai ocharme zeg u tandje ik dacht echt dat het ni zo erg is maar amai, toch wel en je bent altijd zone fiere ocharme vind het wel erg voor je.maar je zult dat wel goed laten verzorgen ginder maar je zult zo te horen geduld moeten hebben he manneke.
    hier is het bar slecht weer koud en veel regen, maar u fotokes en u mailtjes maken dat goed groetjes sabrina
  3. Benny:
    4 december 2009
    No Pain No Gain Timme!
    Juste doktoren bezoeken en alles komt in orde (Thailand is gekend voor goeie tandheelkunde)!
    Sjieke reisverloop, keep on following you!
    Enjoy het land van de eeuwige glimlach!
    Benny