Chiang Mai trekking

9 november 2009 - Chiang Mai, Thailand

hi, ben nog steeds in C M , heb net trekking van 3 dagen achter de rug. Was fun, eerst olifantenritje, had dat al is gedaan dus was ni direct mijn favoriete deel van progr. Daarna een pittige wandeling door thaise jungle, eigenlijk constant klimmen dus voor sommige was dit wel afzien maar aangezien ik een bereke ben vond dit wel leuk, savonds bij traditioneel bergdorpje aangekomen en daar bij hill tribe blijve maffen, volgende dag terug hiking bij twee watervallen gestopt een weer in soort kampement blijve slapen. Laatste dag korte wandeling en dan rafting en op een bamboevlot stukje rivier af. Toffe groep van 11 (koppel belgen een hollandse duits koppel 2 engelsmannen, nen beer van Ile de reunion en ne 60jarige rambo van marseille plus 2 zotte gidsen). Blijf hier nog 1 of 2 dagen en dan ga ik naar Pai, zal is werk maken van fotos maar gaat niet snel dus even geduld .

YOOOOOOOOOOOO

1. Tatan en Jean:
    9 november 2009
    Heb gebeld. een madam dat engels spak ( antwoordapparaat? )
    Bericht gestuurd 3x niet bezorgt en 1x denk ik verstuurt. Hopelijk ook ontvangen!
    groetjes Tatan
  2. Evelyne:
    10 november 2009
    Hey

Ik denk dat ik ongeveer dezelfde trekking gedaan heb in Chiang Mai! Vond het wel wat vermoeiend, maar ook heel leuk. Chiang Mai zelf is trouwens ook een fijne stad. Heb zelf zeven maanden in Thailand gewoond, en 'k ga zeker nog terug. Thailand is mooi he, zowel het noorden, zuiden alsook Bangkok. Geniet nog van je reis en vergeet geen foto's te maken, al blijven de herinneringen zo ook wel bestaan. Oh ja, als je nog naar het zuiden zou gaan: een bezoekje aan Maya Bay is een aanrader...

Groetjes
    Evelyne
  3. ed:
    11 november 2009
    yo tim alles goe daar zie ik graafe foto¨s ton poo nog ni tegen gekomen ha
  4. kristoffvanderauwera:
    11 november 2009
    Jobban Sandokan. En nog wa beestjes tegegekoome in den Thaise jungle.Ka a geire zien zitte oep dien grauze biologische 4x4 me zaune lange slurf.Edde bij de locals nie kunnen pruve van gepocheerde spinnekoppepoete,gemarineerde meelweurme of van oep het vel gebakke krokante kevers.Gesauteerd in de wok me wa citroenges,koriander en cocosroom.Allé gon a late.komme ete begint.'t zal wel gene thai zaun.De groete he makker, van de groete thaise culinaire huyzentruit.Ciao De stoffels