Chiang Mai

5 november 2009 - Bangkok, Thailand

Sawadee krab, hallo
Ben gisteren morgen hier aangekomen met de nachttrein vanuit Lopburi , naast mij zat nen hollander , nen Hagenees. Toffen babbel gehad verwachte eigenlijk dak ni ging kunnen slapen, maar den Harm zo noemde die gast had een fles thaise whisky bij, die we gedeeld hebben, en da was genen brak, smaakte wel toffe avond op de trein gehad en gelijk nen blok in slaap gevallen, goe gepit. smorgens toegekomen in Chiang Mai laten afzetten in een buurt me veel geusthouses, was wa een min. aan trondwandelen en een Deens meisje heeft me a little birdcage aangeraden en met me tot daar gewandeld, was eentje die ik op net was tegengekomen goede comentaar kreeg , dus ok . En zeer goedkoop en supertof, slaap met 4 op kamer, een japanees meisje en een koppel engels-amerikaans. C M is qua eertse indruk al veel relaxter en toffer als de rest goode vibe hier, spijt dat ik geen dag sneller hier was voor festival hier te vieren. Ook mensen van de G H zijn supervriendelijk en spreken perfect engels handig. ben nu aant fotos uploaden maar is traag mor ja is gratis hier dus kan ni klage he. hopelijk kan ik vandaag al wa fotokes laten zien

heb even nen thaise gsmnr. +660844851530  bellen is ni zo duur naar deze nr berichtjes is evenveel als belgische nr

1. kristoffvanderauwera:
    5 november 2009
    Chiaaaang Maaaaai, Sawadeeeee Kraaaaab, Krabsalaaaaud!Jobbe, ge moet echt is wa traine oep a orientatievermoge gast.Moa ja de jobbe ret zelf in puus verlore.Willeboek en ne perimeter van 500 meter aan de brug van Wilrijk lukt nog just.Ge kunt natuurlijk altijd è zakske rijst meepakken.Hans en Gritje vonne heule weg in bos zoe oek trug.Hé gisteren nog es een vaderlandse overwinning in de CL. Standard 2-0 tegen de spartane van olympiacos.Allé jobAbe we wachten vol spanning uit naar de volgende avonturen in het verre oosten(precies nen boek van kuifke zeg).Ik ga nu oek wa geniete van een weekske congéé.Altijd goed veur ne survivaltip, de groete van de stoffels.
  2. Tatan en Jean:
    5 november 2009
    heb al geprobeerd je te tekefoneren en altijd occupé.
    Dan bericht 3 maal verstuurd en kan niet bezorgd worden.
    Spijtig , ik probeer het later nog eens.
    Kus Tatan