K L - Filipijnen

28 januari 2010 - Singapore, Singapore

Hallo, ben ondertussen op de filijnen beland, na 2 dagen in Kuala lumpur te hebben rondgecrosst. K L was verschrikkelijk heet, maar wel makkelijk rond te geraken met openbaar vervoer (metro en monorail) 1 X wa hulp gehad van 2 jonge mokkes die zo vriendelijk waren een stuk mee te lopen en mij op weg te helpen. De Petronas torens zijn wel indrukwekkend ondertussen wel maar de derde hoogste  ter wereld ni meer. Voor de rest veel groen in de stad , veel parken. Heb als ik tussen een paar grote parken aant wandelen was apen gezien en ene was even curieus als ik en kwam op ne meter afstand is loeren. Voor de rest in chinatown gelogeerd en gegeten en in little india. Dag erna heel lekker typisch gerecht nasi lemak gegeten, hebben zowel chinese als indische en pakistaanse invloeden en dan nog penang en Malay keuken, lekker daar alleen voor wil ik nog wel is meer v Maleisie zien. Want hier op filipijnen is da wel afzuip t eten dan , trekt op niks tot hier toe.

Heb 3 dagen manilla achter de rug , een lelijke vuil stad die ik eigenlijk had kunne vermijden. Heb wel gisteren  prachtige vulkaan beklommen. eerst met ne boot ( precies die van waterworld met Kevin Costner) want ligt in groot meer, dan te voet beklommen, kon ook op rug van gepensioneerde paarden den berg op. Prachtig vulkanisch meer in de krater. Nu naar ander eiland gevlogen vanwaar ik een paar uitstappen naar kleinere eilanden met hopelijk prachtige natuur, stranden en duikplaatsen ga zien. Is hier allemaal wa duurder en moeilijker te bereiken, nog ni echt afgestemd op backpackers.

Groetjes

1. Tatan en Jean:
    28 januari 2010
    Tim, fijn dat we zo mee kunnen reizen!!!!
    tatan
  2. Flipper:
    29 januari 2010
    Hey jobbe, tof oem te zien da alles goe ga en da we uw route zowa mee kunnen volgen. Schoon fotokes van prachtige natuur en al de rest, geniet er van. En aven tand terug in orde?? Groete oat beurem,
    Filip&Ellen
  3. kristoffvanderauwera:
    30 januari 2010
    Hé globbentrotter, was da traves geen café oep de met me figuren,hoe ist moateke.As ge wa rust en goe ete wilt oep de filipijne zeker nau da adreske gaun van die vrinde van Julie.Maun schoenbruur ij ter geweest ,en was de moeite.Betje duurder oek natuurlijk, mau moet wel kunne zeker veur een paur dage.Verleje weekend met den Dirk en Manuel nau Depeche Mode geweest. BANGELIJK GOE. Was wel wee zwaar zene.Overlest potters nog is gespeld, nada den hond zen kloete. Wel in december 500 meegepakt me e voetballeke.Nog geen bonneke gespeld bau ene of andere gokchinees dare.Subiet veur de leste keer gaun werke in't Parc. Had altau gezei as ek 40 wer ist gedaan. Champagne ligt al kaat.Elke rede is goe veur een fiesje.Lek de zigeuners. Amaseerd a nog en tot ien van de volgende dage.Ciao de Stoffels.
  4. sabrina & yves:
    31 januari 2010
    dag timmeke, zeg ale weer wat verder beland zo te zien waaw tof he ,tof dat we u zo een beetje kunnen mee volgen natuurlijk. met ons alles oke hoor dikke x en ge doet da heel goe manneke
    yves en sabrina
  5. grote zus:
    4 februari 2010
    joe broerke, heel grappig om te zien dat Bohol enzo nog niks veranderd is, sinds 1995. inderdaad buiten duiken niet veel te beleven. amuseert u nog
    xx
  6. Tatan en Jean:
    4 februari 2010
    mooie foto's! en dat aapje OO zo mooi!
    Ik hoop dat je mijn mail ontvangen hebt.
    Tot de volgend keer en een dikke kus.
    Tatan