Malapascua Island - Bohol

4 februari 2010

Hi,

Na manilla en cebu in drukke steden te hebben verbleven, rust op eilandjes. eerst malapascua een klein eilandje boven cebu eigenlijk niks te beleven buiten een strand gelijk een postkaart en duiken. eerste duik niet te diep gekozen omdat ik vorige x probl. had met druk in oren. Wel goeie duik gehad mooie koralen en kleinere maar speciale vissen (frogfish en pygmeeseahorse kl. zeepaardje)gezien. volgende dag 4u45 mijnen nest uit om de zeldzame treshersharks te zien (een v d enige pl. ter wereld waar ze op een 20 a 25 m te zien zijn, haaien met een superlange staartvin). Toen we langs de lijn afgedaald waren totop een 20m direct ene gezien, wou erachter gaan , maar mijnen diveguide houde mij tegen. en daarna is dien haai ne keer of 10 rond ons komen circelen, laatste x heel dichtbij ne meter of 2-3, chique beest zenne. Daarna nog nen duik mgedaan om reuzemanta s te zien maar da was niks. na den duik met den james mijne duikinstructeur naar hanengevecht gaan zien en e gokske geplaatst. Den James was gelijk elke week zenne poen kwijt , ikke eentje gewonnen en eentje verloren. Daarna naar Bohol weer nen hele dag onderweg om er te geraken, effe stress gehad heb 3 x taxi moete pakke eerst verkeerde pier om den boot te pakken , daarna achter ne bancontact moete gaan zoeken en juist ni mijnen boot gemist op een paar min. na. Bohol Chique mor ni echt een plaatst om mensen te leren kennen, buiten een paar plaatselijke schoonheden dan, enkel duiken en resorts hier. Gisteren brommertje gehuurd en naar Chocolate Hills gereden, prachtig en kleiste aapje (Tarsier) gezien in zijn natuurlijke omgeving Zo schattig, bangelijk. Wou vandaag hier een duikske gon doen maar bewolkt vanmorgen morgen meer geluk hoop ik en dan weer verder want buiten natuur en duiken is het hier BORING. Byeeeeee

1. vinny:
    6 februari 2010
    hahaha juist op tijd voor de ferry
    waar ken ik dit verhaal van??? goe bezig bongo
    schoon foto's, precies reclame van den bounty

Spotje heeft iets in zen spieren of pezen, den dierenarts weet het ni. zeker geen botbreuk, oef. ik heb hem nen echte knuffel gegeven zoals gij dat doet en een snoepke, en blij dat hem was
    ge kreeg een lekske of 50 terug
    hij is wiwa van de pillekes dat hem moet pakken tegen pijn en ontsteking
    Groetjes van ons Marièt
  2. sabrina & yves:
    11 februari 2010
    dag timmeke, en alles nog dik in orde, das te zien amai die foto's
    prachtig echt !!!!!!!! groetjessssssssss en tot later he
    sabrina