hong Kong

28 oktober 2009 - London, Verenigd Koninkrijk

Hey ,

Ben hier heel snel in de metro in H K een berichtje aant typen m gratis.

Ben dus in Hong Kong geraakt, eerste dag vermoeiende vlucht gehad, wel goe veel nieuwe films gezien. O.A. Pelham 1 2 3, was moe ni veel geslape dus heb eerste hostel genomen. Gene luxe mor geen kakkerlakken. savonds wandelinkske gemaakt langs de haven en iet gegeten. mijn eerste noodles met beef, daarna afgesloten met jaja nen bruine rum in de castro zowaar een cubaans cafeeke.

Vandaag laat wakker geworden, eerst int park hier ne coffee gedronken, naar een fottotoestel gezocht

op de bus gestapt en de ferry naar HK island daar ne canadees ontmoet

DAAR VANAVOND E PAAR ME GAAN DRINKE IET GEGETEN allee nen toffen avond gehad zoek nu de justen trein naar huis byeee

1. grote zus:
    28 oktober 2009
    allez, 't is te hopen da ge de juisten trein hebt gevonden om tussen de kakkerlakken te gaan slapen
    hier alles ok
    mooi herfstweer met veel licht
    xx
  2. Tatan en Jean:
    28 oktober 2009
    heb je daarstraks een bericht gestuurd; hopelijk vind je iemands leuk om mee verder te reizen! xx Tatan
  3. Vanessa:
    1 november 2009
    Pas maar op da ze de kakkerlakken ni in uw eten draaien want die eten nogal rare critters daar hehe