Bye bye Hong Kong

31 oktober 2009 - Hong Kong Island, China

yep, sebiet de vlieger op naar Bangkok met een klein katerke wakker geworden, dus was plezant gisterenavond zeker. H K was zeker cool nen aanrader supervriendelijke mensen heel behulpzaam die hongkongneesjes> En ook al de buitenlanders die hier werken of voor zaken komen , geweldig toffe atmosfeer savonds ,zowel in de 'wallstreet'buurt die vol loopt met de yuppies als in de andere delen v d stad, iedereen praat met iedereen hier. Gisteren naar Lantau kleiner eilandje bij Hk geweest half uurtje met ferry had vorbije dagen alveel rondgelopen in de stad zelf dus was weer iets anders. Heb daar toffe theeceremonie gehad van superlief chineesje, die menen het wel als ge daar een taske thee vraagt das ni zomaar een zakske lipton in een kom water gooien, they are pretty serious about there thee. Heb op die paar dagen al adreske voor brazil, N-zealand, Panama dus loopt wel los. Twee dagen met ne Panamees op stap geweest gisteren was lachen in een barreke met livebandje: een stuk of 5 6 chinese da eerst de stukken dervan liggen te rocken van Nirvana tot de stones ineens ne chinees met een rastapots met dreads pakt over met reggea en daarna een chick da versie van Blondie en kim Wild enzo geeft voor u tegen te zeggen geweldig gewoon iedereen daarbinnen was volledig mee grappig en goe

Allee ben benieuwd wa het volgende mij gaat brengen, nog geen fotos nig gene kodak gekocht. Dacht een goei zaak hier te doen maar bijna even duur alleen staan ze hier twee modellen verder wa maakt da ze simpelere mod. en goedkopere ni meer hebben misschien op luchthaven oke moet door nu ciao aan iedereen

1. kristoffvanderauwera:
    31 oktober 2009
    He Jobbe,de stoffels hiere.Ik ben blij te horen dat je al wat volk lere kenne et.Die chineze zen natuurlek zot van die kareoketoestande.Anders den Eddy Wally kenne ze daar ook wel in sjina hé. Weireldberoemd!Daar at a oek is goe oep kunnen laten gaan.Allé nog ne goeie vlucht naar Bangkok en de groeten van heel de familie.Ciao Stoffelo.
  2. Wendy:
    31 oktober 2009
    Hé Timmeke, aan je verhalen te lezen red je het goed in zo'n megastad Hong Kong! De chineeskes heb je gehad, nu ga je Thailand onveilig maken, lees ik! Tis leuk om te horen dat je je goed amuseert, leuke mensen leren kennen, nieuwe plekken ontdekken! Fantastisch, ga zo door!! Veel liefs en tot gauw weer xxxWendy
  3. christine en arno:
    31 oktober 2009
    Leuk al die ervaringen die je op zo'n korte tijd opdoet.
    In Thailand hebben ze wel wat problemen met natte voeten tgv hevig weder....
    Enfin dan moet ge uw voeten niet meer wassen das ook al makkelijk.
    We wachten vol spanning je Bangkok verhaal af.
    Saluutjes xx
  4. vinny:
    1 november 2009
    Wat een ochtend heb ik net beleefd, fijn
    Tim heeft me net opgebeld met Skype.
    Hij heeft gevraagd of dat jullie ook allemaal skype willen
    installeren- zijn adres op skype = sieb666
    het was daar 16u, een lekkere 8u verschil
    hij gaat wel verder trekken nu, Bang kok is niet zen ding
  5. Vanessa:
    1 november 2009
    Zeg Timmeke.... ne wereldreis maken zonder kodak... da zijn fouten he... maakt er maar rap werk van... was blij derjuist met u te klappen... tot de volgende zitting x
  6. Grote kozze:
    1 november 2009
    Jo Kozze, amuseer u goed. Hier is het shitweer en hebben de mensen stress. Misschien mij ook eens een rugzakske aanschaffen. Allez als we het goed snappen is skype installeren de boodschap. "Bref" zijt braaf (niks doen wat ik ni zou doen) en als ge ni braaf zijt; voorzichtig. take care. "grote kozze"
  7. Tatan en Jean:
    1 november 2009
    Fijn! juist het familie etentje afgesloten in de cambrinus;zijn nu juist thuis. om 22u gaan Jean en ik terug want het is hun laatste dag en dat gaan we vieren als trouwe klanten.
    kusjes Tatan en Jean
  8. Tatan en Jean:
    2 november 2009
    Tim, ga maar weg uit de grote stad, beter klein en gezellig!
    groetjes
  9. Sax:
    13 november 2009
    Amai Jobbe das al graaf zene.Ik kan niet skypen want doe alles op pc via het werk :) En da zou een beetje raar zijn volgens mijne chef da ik ineens skype instaleer.Thuis zet ik mijne pc ni op ,das ni betaald hé haha
    greets mate
    ciao