Bangkok

2 november 2009 - Bangkok, Thailand

yo, gisteren aangekomen effe zoeke voor guesthouse en me ne zware rugzak hedde ni altijd zin om lang rondtelopen en ben je blij da je een kamer vind. toch iets gevonden in backpackersdistrict.

savonds iets gegeten met 1 oog naar de de voetbal premier league gekeken en met ander naar t volk da passeerde, lekker eten hier voor 40 a 50 oude belgische frankskes. daarna hier wa rondgewandeld en gestopt bij ne overjaarse hippie nen engelsman of zo (de koffer mor 10 j ouder voor de geen die hem kennen). die had drie kramikke tafeltjes en een muziekinst. staan op straat en die draaide trance en van die goa enzo daar mij neergezet half u latter was da enige plaats met ambi, zowat goavolk, nen hoop dreadlocks enzo bijeen, tof allee met fransmannen en francaisekes mee verder op stap geweest tof , alleen moet wa beginnen te leren mijn budget int oog te houden want voor thaise normen veel te duur avondje, volgende fototoestel gekocht mor ben nog aant sukkelen met ze op pc te zetten misschien toch type gekocht zal wel zien op te lossen dus nog even wachten voor fotos. gisterenavond rustig aan massageke gehad en wou vroeg gaan slapen lag met een muziekske op bed berichtje te sturen zag een beestje in mijn bed. oke no problem dan een tweede doodgenepen, bij de derde tor had ik genoeg van gaan klagen beneden ze wouden iet van de prijs doen van kamer maar heb dan toch ingepakt geld terug . daar sta je dan om half twee snacht me pak en zak terug op straat half u later ergens anders ingechekt en gaan slapen, heb genoeg van bangkok blijf ni hier voor loy krathong te vieren ga naar Ayuthaya sebiet met trein zal daar ook mooi zijn om feest met lampionekes en bootjes te zien is kleiner daar en waarschijnlijk intiemere sfeer , hier ni de plaats om me mensen makkelijk in contact te komen dus bye bye bangkok, heb toch al bezienswaardigheden enzo al is gezien dus op naar volgende hoop wel volk te ontmoeten om wa langer en vooral overdag ook me te kunnen optrekke, dus tot de volgende yooo

1. sabrina & yves:
    2 november 2009
    he dag timmmeke,bedankt voor u mailtje he.met ons is alles oke.maar met jou ook zo te zien he! zo kun je wel honderd jaar worden he amai.ale tot binnenkort
    grts sabrina & yves