Indonesie

24 maart 2010 - Sydney, Australië

Hallo, zo lang geleden dat ik nog iets heb geschreven, dat ik ni goe weet waar te beginnen.

Ben eerst in Kuta Bali aangekomen, was ni echt wa ik ervan verwacht had, was ni echt seizoen om te surfen en ni echt een toffe sfeer of backpackersscene ervaren, ben dan naar een meer gegaan meer int midden van t eiland en heb daar een vulkaan beklommen was wel prachtig zenne, daarna nog mooie tocht gemaakt met brommer. En dan besloten om naar Lombok en de Gili's te gaan. Gili Islands zijn 3 kleine eilandjes voor Lombok superrelax geen auto's of brommers en enkel paard en kar en e fietske da ge kunt huren. Mooie plaats om te snorkelen veel reuzeschildpadden daar en leuke sfeer. Paar toffe mensen leren kennen en vandaar met Engels meisje boottocht geboekt naar Komodo en Flores. Klein bootje , heel basic maar wel fun want de groep van 19 man viel reuze mee(buiten een raar koppel van oostenrijk allemaal toffe mensen). Veel gesnorkelt,  tussen prachtige eilandjes gevaren,onderweg dolfijnen, vliegende vissen en scholen tonijn gezien. En natuurlijk op Komodo en Rincha de komodo dragons gezien. Eerste dag in Flores rond Komodo 2 prachtige duiken gemaakt . Daarna een groepje van 4 auto gehuurd en naar andere kant van eiland gereden om vulkaan met 3 meren die elk verschillende kleur hebben te gaan bekijken. Onderweg mooie dingen gezien, maar zal vooral onze chauffeur Vincent onthouden, want was ni echt mr sympathico en hebben met hem wel een paar stoten meegemaakt. Leek wel wa op Forrest Witthacker, maar dan in nen heel triestige rol we hebben hem grumpy balls gedoopt. Me heel veel chance op een vlucht naar Bali geraakt om vandaar nu naar Borneo (maleisisch gedeelte) te reizen, ja zag er even slecht uit geraakte bijna ni van Flores af maar allee ga komende dage wa oerang oetangs vangen in de jungle en nog een paar duiken doen om daarna mijn laatste week azie in Java af te sluiten.

Ga raar zijn om Azie te verlaten na dikke 5 maand en in een totaal andere wereld (Australie)terecht te komen. Tot de volgende ga hier mijn vlucht pakken , even van gratis internet gebruik gemaakt in de luchthaven van Singapore. Byeee

1. Elly:
    24 maart 2010
    Hey maat,

Amai amai, da ziet er dus allemaal heel schoon uit seg.
    Fijn om uw avonturen hier te kunnen volgen. Dan kan ik in gedachte ook een beetje mee reizen ;-)))...

Ja da zal wel aanpassen worden hé terug op min of meer westerse bodem, ook al zit ge aan den andere kant van de wereld.

Ik wens je nog heel veel plezier en leuke avonturen toe. En niet vechten met de kangoeroes of ge kunt weer naar den tandarts
    ;-)))

Elly en Chris
    XxX
  2. Tatan en Jean:
    24 maart 2010
    Tim, ik heb juist alle foto's met Céline bekeken. Wel leuk hé.
    Nen dikke kus Tatan
    haii tim, céline hier! cvkes? nice fto's znné ;)
    grtjzz bye'x
  3. sabrina & yves:
    25 maart 2010
    hey,timmeke lang geleden he. en je kunt dat leventje goed gewoon worden zeker? met ons is alles oke.

grts yves & sabrina
    en tot later
  4. Tatan en Jean:
    1 april 2010
    mooie foto's!! En wanneer verhuis naar Australie?
    Hier is het vandaag terug koud en een verschrikkelijke wind!
    Dat noemt aprilse grillen 't schijnt.
    Dikke kus Tatan