Leaving Chiang Mai

25 februari 2010 - Chiang Mai, Thailand

Hi, time to say goodbye, I leave tommorow to Bangkok and then to Bali. I spend about 40 days in total in Chiang Mai. It s become my second home so it s hard to say goodbye to everybody who made my stay here so pleasant. So gonna miss you all, the little bird team Nong Nok, Keng, Micheal, Myriel, Dariusz, Anna, Lyndsey, fohn and others that left before like Carlos, Carl, Flo, Tim and many more.

Vandaag laatste keer in hospitaal geweest en eindelijk is mijnen tand afgewerkt. Natuurlijk blij dat dat achter de rug is en dat ik nu verder kan reizen. Toch raar om hier nu afscheid te nemen voor goed of toch zeker voor een langere tijd. Want telkens ik terug moest naar C M voelde dit telkens een beetje als thuis komen. Deze keer ook ni veel meer gedaan dan wa rondgehangen met een kliek vrienden van de guesthouse. Een paar dage geleden met brommer naar hoogste punt in thailand gereden, national park met watervallen en hotsprings. Voor de rest terug wa baantjes gaan zwemmen in olympisch zwembad (conditie is helemaal weg met het reizen en feesten), lekker gaan eten enzo. Laatste week is Nok mij thais aan t leren spreken (wel wa laat natuurlijk gezien dak morgen thailand verlaat), leuk maar moeilijk aangezien 1 woord 5 verschillende betekenissen kan hebben naargelang uitspraak en intonatie.

Dus nu richting indonesie eerst Bali , wa de surfdude gaan uithangen en dan een paar andere eilanden (waarschijnlijk Java, lombok Borneo) aandoen . Looking forword to that Byeeeeee

1. grote zus:
    25 februari 2010
    Stuur eens een foto van uwen tand door, is 't ne gouden geworden ;-))
    Let op de weerberichten en nieuws over Java, grote overstromingen daar week geleden!!
    Bali zou ok moeten zijn, geniet ervan
    xx
  2. Tatan en Jean:
    25 februari 2010
    Dag Tim,
    Fijn dat je nu je reis kunt verder zetten! zoals Yannick al zei wees voorzichtig want er zijn verschillende overstomingen, vermijd ze maar best!!!al genoeg miserie met je tand gehad.
    Ik had een tel.nr op mijn vast toestel vanuit australie, dacht eersyt aan jou , het begon met de cijfers van je thaise tel, maar de rest was niet goed......dus weet ik niet wie het is!
    Kus Tatan en Jean
  3. Flipper:
    27 februari 2010
    Jo Jobbe, alé eindelijk dien tand in orde, ge kunt terug gon barbecueen.. Mijn ploegske heeft vd week Bilbao me een droge 4-0 terug nor baskenland gespeld, nu volgende ronde tegen Hamburg. Standaard ook door en Brugge na verlengingen deroat tegen Valencia. Veur de rest ie alles ok, kan beginnen af te tellen nor het vaderschap, nu nog 5 weken te gaan... Dus ik probeer ie nog wa te chille en goe te slapen nu dat ng kan. Veilige reis nog, goe surfen en't amusement!! Groete Flippe
  4. kristoffvanderauwera:
    27 februari 2010
    Hé makker, tand is hystory en in feite de one and only tand die weunt in willebroek hé.Al jare nie mie gezien feitelijk.Zaterdag avond, de kindjes liggen in eule bed en de rust is weergekeerd.Na dak ne mie in t'Parc werk emek efkes taud veur een betje te tetteren.Is wel lekker relaxed de zaterdag nie mier werke.Overlest nog iet gezien oep den tv van Bali.Zag er wel de max uit. Soms waak dak in a pleuts was,alleen al veur 'tweer. Pattateweer zenne en bleft moar dure.Vandaag eindelijk wa zon gezien.Was geloofek van november geleie.Belgische ploege,baute Brugge emme t goe gedaun,moar da emme ze ie bove al verteld.Woensdag avond voetbal moet al echt goe zijn zene, want alleen me een pint bier valde rap in 't slaup.Zeg asek a zo oor wel wa aan ave fysiek werke e.Ik goan nog altij twee keer in de weik goan zwemme zenne.Minnimum 1500. Begint beiter en beiter te goan, veural moane crawl.Alleen nog die sigarette hè. Wel overgeschakeld oep toebak.Die industriêle filters, kem er nen degoe van.Overlest kwamek den TERMINATOR tege zeg.Vertelt da ge in't den gouden driehoek ronddoolt. Ge kent em è met zijne parlé; 'de jobbe of wa.Bleft oek ne kerel die.Mauteke, goan a bekan is late zenne. 'Koor da de wanhopige huiswauve bekan gedaun is, sebiet de zetel in en nog een filmke meepakke en morge zwemmeueee.So long buddy.A tanne is da oek ni iet aut Willebroek. Arrivederci,Stoffels.