Aussie

8 mei 2010

hey, terug wa beter nieuws, heb eindelijk mijn vluchte kunne wijzigen zoals ik wou. Juist oept nipperke en met wa risico te nemen ist toch gelukt. Heb alles wel zelf moete regelen via LAN Chile zelf, want world ticket center in amsterdam waar ik mijn ticket gekocht heb, die hebbe mij 2 maand van t kaske naar de muur gestuurd. En die antwoorden telkens dat er geen beschikbaarheid was, als ik naar hen had geluisterd had ik maar 3 weken in Oz geweest en niks gezien alleen Sydney en Byron Bay.

Allee dankzij mijn zus, terug wa aan reizen kunnen denken en na terug in hostel te zijn ingecheckt. Op zoek gegaan naar nief sletskes (flip flops, thongs) en daar in de winkel, David en Tsjalien, koppel Hagenezen die mee op den boottrip in indonesie waren, tegen het lijf gelopen. Samen gaan surfen, de zwaar kleppers van golven gaan bedwingen bij the pass. Daarna samen lekker gegeten en fleske wijn derbij enzo gezellig wa hollands kletsen, allee tof om die nog is weer te zien, die kon nog ni naar huis me die aswolk dus die zag zijne conge met 2 weken verlengd worden, die kloeg ni zenne.

Een paar dage later dan maar zelf autoke gehuurd en naar Mardi Grass Festival in Nimbin gereden, want de Karl was weer 100x van gedacht aant veranderen. Was ni slecht maar in Belgie en Holland gaat er toch allemaal iets anders aan toe. Ze hadde bevoorbeeld van Nimbin een alcoholvrije zone gemaakt, daaa veur e festival, een organic theeke en koffie drinken, kweetni zenne. Allee s avonds dan nog is veel controle van de polies ben ik in den auto blijve slapen. En 's morgens naar een nationaal park gereden. Daar ook blijve maffen, en 's morgens wakker geworden en nen dingo en 2 kangoeroe's zien voorbij hoppen en lopen. Daarna de bus op naar Harvey Bay om daar de Frazier Island trip te maken. BYee

1. sabrina & yves:
    8 mei 2010
    dag timmeke. blij je weer te horen,ik las in jou mailtje " met wat enkele risico's te nemen" en ik dacht "oei joejoei maar het is dan toch allemaal goe gegaan zoals je het wou, oef zeg hihhi. en je hebt da goe gedaan van in uwe auto te gaan slapen na dat festivalleke, want je zult dan altijd zien er zijn auto's die mogen door rijden bij die controle ,maar er zijn er oek die mogen stoppen en je mag zelf eens raden wie er pech had gehad, rara ik weet het zene hahaha!
    dikke x van ons en we zitten al vol ongeduld op je volgende reactie te wachten.
    want dit zijn supper leuke verhalen.
    tot later en voorzichtig he manneke
    sabrina & rattekapper, sam