Chévere, Colombia

29 oktober 2010 - San José, Costa Rica

Hola, ´t word tijd dak nog is wa vertel want zit ondertussen al effe in venezuela. Maar ben van Letiticia naar Bogota gevlogen, daar 3 dagen verbleven in poussada bij de Leon nen hele vriendelijke mens. En wa rondgelopen in ´la candelaria´ het oude stadsgedeelte, wat trouwens perfect veilig is. De laatste dag serieus aant regenen geweest en omdat Bogota nogal hoog in de bergen ligt fris en ´s avonds zelfs koud was,besloten om naar de kust te gaan. Hop naar Cartagena, een prachtig historische stad, maar eerste 2 dagen zwaar aan´t gieten er stond 30 cm water in de straten. de volgende dagen beter weer, naar strand geweest, maar stadstranden zijn nooit ni echt aantrekkelijk toch zeker ni vergeleken met Caribische str. vanop de postkaarten.  Omdat ik aant twijfelen was wa spaanse les te volgen, maar wegens tijd-en budgetgebrek (en omdat een Colombiaanse mij wa spaans wou leren) ,misschien iets te lang blijven plakken in Cartagena. Daarna naar Taganga, een klein plaatsje in een heel mooie baai, paar dagen relaxen opt strand en vandaar uit excursie gedaan naar Tayrona national park. Een paar mooie wandelingen gedaan in colombiaanse jungle, naar overblijfselen van traditioneel indianendorp. En ook heel mooie stranden waar de jungle in de zee uitloopt. Vandaar naar Medellin gegaan de stad die vooral bekend was door het kartel van Pablo Escobar. Dan ook nen Pablotour gedaan door de stad, gestopt aan zijn graf en het huis waar hij neergeschoten is, enzo. En is goe gaan feesten, met nen toffe hoop van mijn hostel daar. En dan terug wa natuur opgezocht in de zona cafeteria, in een finca verbleven waar ze nog op traditionele wijze koffie verbouwen. En vandaar naar Venezuela ciaoooo

1. Tatan en Jean:
    29 oktober 2010
    Tim,
    Ik kan er niet goed meer aan uit! volgens de kaart zit je in Costa Rica en volgens je schrijven in Venezuela !
    Enfin als alles maar goed verloopt dat is het belangrijkste.
    Wanneer kom je nu juist naar huis?
    Veel liefs en een dikke kus van Tatan
  2. Flipper:
    1 november 2010
    Yo Jobbe, prachtige fotokes weeral, ge zult ondertussen al wa boeke kunne vullen zekers, geniet van de resterende tijd da ge ginder nog ed, grtz oat beurem! Ciaooooo
  3. vinny:
    4 november 2010
    het is de Wet van Murphy Tim, na ons gesprek over Prince
    de tickets kwamen gisteren 4-10 in verkoop voor het optreden nu al maandag 8-10. dus om solidair te zijn, ga ik ook ni, na