Venezuela

21 november 2010 - Willebroek, België

Hey, ben ondertussen terug thuis, maar ga nog even verslagske van de laatste 2 landen geven hé.

Na 2 bussen, 2 vliegers en e stuk met ne colombiaan met nen auto, de grens van Colombia over en in Merida Venezuela beland. Na zoveel positieve verhalen, op aanraadde van vele reizigers, mij voor couchsurfing opgegeven. In Colombia altijd net ni gelukt om bij iemand terecht te kunnen, maar in Merida dan mijn eerste uitnodiging om bij ne local te logeren. De 'Jorge' opgebeld en afgesproken om de bus te nemen naar het dorpke Tovar naast Merida. Bleek dat het al gauw 2 u met de bus de bergen in was. Allee daar eerst wa pinte gedronken en nen toffen babbel gehad, wa eten gaan halen en naar zijn app. gegaan waar hij dan ging koken. Familie en buren vielen daar dan ook binnen, wa de normaalste zaak is in Z-A , kortom nen toffe en gemoedelijke sfeer. Tot iedereen doorging en de Jorge naast mij in de zetel kwam zitten en effekes heel duidelijk werd da de Jorge ne 'poot' euh, een strandj*nnet was die ne move maakte, die mij wou versieren, verdoeme. Effe duidelijk gemaakt dat we misschien beter zouden uitgaan, voor wa VROUWEN (allee voor mij dan) te ontmoeten, 't was tenslotte ook zaterdag. Nen taxi ingestapt en op een belachelijke plaats beland waar niks te zien was, alleen een paar groepjes die op straat bij hun wagen(boomcar) wa aan't feesten waren. Daar met aan de praat geraakt en met hun mee aan't drinken en al, bleek dat die gasten van die groep toch ook allemaal homo's waren zeker. Allee in't land met de schoonste vrouwen ter wereld hoeveel pech kunde hebbe om dan ne zaterdagavond bij nen hoop gay's te belanden. De volgenden dag direct ne safari voor 4dagen in Los LLanos geboekt.

1. Flipper:
    22 november 2010
    hahaha da was nu iet da ge nog ni had meegemaakt op uwen trip zekers.. lol. En kunt ge terug wa wennen aan het leven en en de drukte hier in dit apenland? Binnekort is afspreken he, groete!