Chiang Dao- Chiang Rai

20 november 2011 - Koh Lipe, Thailand

Sawadee,

Heb in Chiang Mai Loi Krathong gevierd, hun feest voor het afsluiten v h regenseizoen. Heb zelf ook zo'n bloemstukste ineengeflanst (rap rap zijn ni de creatiefste) en dan op de rivier te water gelaten en zo ne papieren lantaarn in de lucht gelaten, samen met mijn thaise vrienden en nen hoop chinoezen, twee wensen gedaan en goe gevierd. Dan vanuit Chiang mai een toereke van drie dagen gemaakt met den broemer. Eersten dag in Chiang Dao gestopt grotten bezocht en naar hotsprings geweest. Tweeden dag in de bergen naar een v d hoogste punten in thailand gereden en daarna doorgereden tot in Chiang Rai, daar the white temple bezocht en volgende dag zo terug naar Chiang Mai. Juist aangekomen in het zuidelijkste deel tegen de grens met maleisie, waar ik nu op dit moment word opgevreten van de muskieten. Slaap hier vanavond bij lokale mensen bij hun thuis, want was net te laat toegekomen om den boot te pakken naar Koh Lipe, een klein paradijselijk eilandje, maar das dus voor morgen he. Ben al blij dat zonneke schijnt, want den dag na dak mijn vlucht had geboekt zag ik de weersvoorspelling voor de komende week hier en da was thunderstorms en regen regen , maar ik hoop da ze er dik neffest zitte. Foto's uploaden lukt voorlopig nog ni maar das voor de volgende keer, yoooooooooooooooo

1. Tatan en Jean:
    20 november 2011
    zeg Tim we wachten wel op foto's hé.
    We kunnen nu wel volgen met den uitleg maar als daar visueel ook nog iets bij kom zal het nog leuker zijn hoor!!
    Hopelijk heb toch al wat foto's kunnen maken dan zien we die ook nog!
    Kus Tatan Pol Jean
  2. polet Els:
    1 december 2011
    Gij ni van de creatiefste? Da geloof ik ni! hihi. Allé gij zit daar goe ik hoor het al. Geniet ervan voor ons allemaal . Het is ver nieuwjaar é dus begin maar al een kaartje te schrijven voor die sukkels die hard moeten werken op den alcon. Grtjs