Easyriders

10 maart 2012 - Antwerp, België

Chin chau, met een brandende zon vertrokken van Mui Ne, om in de late namiddag al klappertandend in een short in de bergen van Dalat lijk ne zomerzot aan te komen (iedereen liep daar met een dikke vest en een pots). Dalat zelf deed wat europees aan, had het gevoel in een skioord, les deux alpes of zwitserland of zo, aan te komen. Volgenden dag viel letterlijk wa in t water wegens de regen en dus besloten om zonder veel van de omgeving te hebben gezien Dalat te verlaten. Weer met regen vertrokken en in de bergen in ne serieuze storm terecht gekomen. Langs ene kant spijtig, langs andere kant wel indrukwekkend want water stroomde letterlijk van de rotsen en dus overal watervallen te zien. Da was ook enigste want zagen voor de rest maar 10 meter voor ogen. Tot we op de top rond de 2000m aankwamen en aan andere kant van de berg heel even droog was en toch nog een paar indrukwekkende zichten hadden. Verzopen aangekomen in Nha Trang, met zijn prachtige stranden, eilandjes net voor de kust en bergen op de achtergrond. Klaar voor een paar dagen uitrusten op t strand en wa nachtleven.

Nha Trang Vietnam's beachbestemming bij uitstek is natuurlijk zeer toeristisch, maar als je even verder dan centrum rijd ben je terug voll. in vietnam. Met een vissersdorpje waar je op straat spotgoedkoop vis en krab en oesters kan eten. Nachtleven viel wel wa tegen, dus boottochtje gedaan met als afsluiter karaoke en livebandje oep den boot. Ook ne keer gaan duiken vooral omdat het zo goedkoop was (2duiken voor 40$), maar niks bijzonders, heb tot mijn spijt mooiere vissen op de markt zien liggen, want ja ze eten daar natuurlijk echt alles.

1. Edy De Cock:
    11 maart 2012
    Hoi Tim, ik ben blij om te zien dat alles goed gaat.
    Ook deze keer weer knappe foto's jong, blijf ze op den blog zetten, dan hebben we ook een klein beetje het gevoel om daar te zijn.
    Veel plezier en pas wat op met dienen brommer.
    Groeten Edy