Outback

2 juni 2010 - Melbourne, Australië

Hey, ga binnen enkele dagen nog is een verslagske schrijven en foto's erop zetten, maar voorlopig kan je misschien al is even kijken op de blog van Evert en sander de 2 hollanders waar ik de tocht door de outback mee heb gemaakt. Hun verslag en veel foto's vind je terug op evertsanderdownunder.waarbenjij.nu

doeiiii

1. isabelle:
    2 juni 2010
    Hey Tim, net de foto's van de 2 nederlanders gezien, ... fijne boel daar tussen de dromedaris, kangeroe en krokodillen. Veeeel bier ook tenzij je vrienden gesponserd werden door 'VB' ?! En blijkbaar was ook jullie camper een dorstig wezen :-).
    Het ziet er daar prachtig uit, mooie beelden ! GENIETEN MAAR !
    Kus Isabelle en 5m zw buik
  2. Tatan en Jean:
    2 juni 2010
    Tim, Ik heb zonet de foto's bekeken met Céline . mooi!
    Ik weet niet of ik je volgend bericht nog zal kunnen lezen voor ik op verlof vertrek. Kus Tatan

Haaii Tim,, leuke fto's nzO!
    have fun grtzz Céline! x3
  3. christine en arno:
    6 juni 2010
    Coole foto's. Je lijkt het er wel best naar je zin te hebben.
    Beestjes genoeg, drank genoeg alléz wat wil je nog meer hé.
    We zitten nu even op skype in de hoop dat je seffens on line bent.
    Gisteren met je zus naar sex and the city gaan kijken. 't Was een speciale vertoning met alles erop en eraan. Vooraf werden we ontvangen door allemaal knappe gebruinde binken. We dachten al
    dat ge daar gerust ook had kunnen staan, maar geef toe the bush
    is wel veeeeeel leuker.
    ne straffen HUG van Arno en christine
  4. kristoffvanderauwera:
    6 juni 2010
    Hé jobbe, de stoffels. Heb foto's gezien. Veul deust zeker daa, amai.Baud stau a oek wel moet 'k zegge,plus kleurke. Zeg zede gau dau nie veir den aadste van da groepeke. Aan de foto's te zien ist wel de moeite.Wilde nen echte crocodile dundee zoan moete natuurlijk oep zijn minst ne slangekop met a bloete tanne afbaute en eu krokodillebeest villen me een zwitsers zakmes.Alee we zien er naar uit oem a foto's oek te zien.Hier uiteindelijk oek ee betje beiter weer en volgende weik begint de mundiale, wa moete nog meer emme.Groete van Maxime, Elle,Julie en de stoffels.
  5. vinny:
    7 juni 2010
    hey BONGO, ik gon met dien ballon boven Muizen oek op vakantie
    dus zen we der efkes ni, eindelijk congé
    ge doet dat goe, dus doe mor verder
  6. Grote kozze:
    8 juni 2010
    Yo kozze, toffe kangoeroes. 'k stuur wel een berichtje volgende week als het wat minder hectisch is. Nog altijd geen kangoeroe'innetje gevonden; kwestie dat we een excuus hebben om eens af te komen om onze "zegen" te geven. Allé zijt braaf en doe niks wat ik niet zou doen. Conclusie: zijt dan maar voorzichtig. Ciao; grote kozze