Thailand 2de ronde

31 oktober 2011 - Chiang Mai, Thailand

Sawadee krab,

hey effe een kort berichtje,ben heelhuids in Chiang Mai geraakt. Op zaventem direct al getrakteerd geweest op champagne en toert omdat het terug de eerste vlucht van jetair was die direct op Phuket en dan Bangkok vliegt. Dus met drie coupekes in mijn jip de vlieger oep en dan kan t allemaal terug beginnen. s morgens in Bangkok aangekomen , Ricky gebeld en na 2 treinen en een uurke later was ik in t centrum, waar alles droog was en alles zijn normale gangetje ging. spijt dak ni zoals eerst gepland 1 of 2 nachtje in bangkok verbleef, maar omdat vooral de mensen rondom mij  wa zenuwachtig werden omtrent den toestand ginder, vlucht zelfden dag s avonds gepakt. Het is vooral de buitenwijken die nog getroffen zijn , das msschn 20 a 30 km van waar ik moest zijn, maar allee.

Al bij al relaxte namiddag gehad iet gegeten aant zwembad en in de jacuzzi gezeten met e pintje bij de hand  , perfect he voor de laatste vlucht die trouwens anderhalf u te laat was. Met de Nokair vlucht , s nachts om 1u aangekomen, en nu ist gewoon effe plezierig om hier een aantal mensen terug te zien. nu ist kwestie van effe eerst te ontspannen en daarna zien we wel, wat ik ga plannen.

Ciaoooo

1. lauwers sylvia:
    4 november 2011
    amaai timmeke ge zit daar goe precies ,maar tis u gegund zenne ;-) ,geniet er maar van en vergeet ons niet hé (kaaaartjeuuuuu :-D )

groetekes sylvia
  2. gunther:
    6 november 2011
    allee moat, ge bent er terug aan begonnen :-) hopelijk verlies je deze keer geen tanden ... en pas op wie er in je broek zit é!! met of zonder fl... ...lol... Geniet van je reis en hopelijk tot zeer binnenkort! Grtjs vanuit het grijze België :-)
  3. Nans:
    8 november 2011
    Hé Tim, terwijl je je Mai Tai leeg sloebert denk dan maar eens aan je hard werkende en zwoegende collega's op den Alcon ..... maar je hebt overschot aan gelijk hoor ..... geniet van de reis, de cultuur en de natuur en amuseer u hé !!! I wish you all the best !!!!
    Nans