Zuidereiland

26 juni 2010 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Hey, ben nog steeds op het zuidereiland. Na de gletsjer Franz Jozef zijn we doorgereden naar Abel Tasman National Park waar we voor de eerste keer op deze trip enorm schijtweer hadden, je kon zien dat dit weer een enorm mooie plaats is waar je makkelijk 4 a 5 dagen kan spenderen. Maar hebben er weinig van kunnen genieten enkel in de namiddag van de 1ste dag mooie wandeling gemaakt en zeehondjes gezien in riviertje dat naar strand leidde. We hadden nen tip gekregen in vorige hostel om in the Inlett te gaan slapen. We zijn daar dus 's middags even gestopt, er was echter geen kat enkel briefje : make yourself confortable, choose a bed, will be back around 6 pm. We zijn dan 's avonds laat eerst iet gaan eten en rond 19u30 terug in de hostel aangekomen, alles nog donker niemand te zien, dus ons zelf ingecheckt, de stoof aangestoken. Omdat er niemand kwam dan toch maar uit beleefdheid effe naar de eigenaars gebeld. Die waren zwaar verrast want da briefje was al meer dan week oud en ze waren eigenlijk al een week gesloten. Maar ja we waren daar nu en we mochten dan toch blijven(zal wel zijn de stoof brande al dus) . Zo is iet anders he u eigen privehotelleke, de service trok wel op niks want we moeste alles zelf doen, volgende morgen de eigenaars dan ontmoet en netjes betaald.

Naar Picton doorgereden daar afscheid genomen van Franck met ck en zijn pouppet , hij is ne cameraman en ging een kortfilmpje maken met e poppeke, dus maakte overal foto,s en film op verschillende plaatsen op zijn reis.

Yo tot de volgende

1. christiane:
    26 juni 2010
    zondagmorgen vanaf9u30?
  2. Tatan en Jean:
    27 juni 2010
    Heb juist al je brichten gelezen die hier zijn torgrkomen tijdens mijn verlof! Dit is ongetrijfeld een enorme ervaring rijker dat ze je niet meer kunnen afpakken....
    Ons verlof was véééééél minder avontuurlijk maar hebben er toch van genoten.
    MOOIE FOTO'S!
    een dikke kus en tot later